Followers

♥ INI BLOG NUR NADHIRAH BT ABD RASHID . so , ini hak saya untuk tls apa saja kt sini OK . klau terasa apa2 , SORRY . tak suka , tak pyh dok mai tgk ! ♥

Sunday, July 10, 2011

second chance ?

dh sebulan lbh kami pts , tp hbgn kami still cm biasa .
y ? aku nk lupakan dia , tp sejak pts tuu , dia lyn aku lain .
maybe baru terasa khlgn . awt bru skunk nk rsa ha !
yaa , aku taw . manusia x pnh lari lakukan kesilapan .
tp dia xpnh nk brubah demi kbaikan s'org .
smpai bila dia nk p'mainkn prsaan prmpuan cm aku ?
skunk dia mnx kwn blik ngn aku . 
aku nk sgt2 kwn , tp GURL dia ?
dia xsggop tggl aku , tp dia sggop lak wt cm nie kt aku ?
aku msh dlm dilema sama ada nk terima blik or tak .
layakkan dia dpt pluang kedua dr aku ?
dia jnji ngn aku , x kn wt aku sedih daa & akn bg perhatian kt aku .
boleh p'caya ka itu smua ? klau itu mua hanya mulut yg manis ja , tp x di tunaikn pun cm na ha ?? pa ptt aku buat ??
yes , i know . ampa mua x stuju klau aku kwn ngn dia blik
but why not dia beri peluang kedua kn ?!
mua x sempurna kn . yg len mua , aku berserah ja la .
mmg susah aku nk lupakan dia . sbb dia la org 1st aku kwn plg lma .
aku ikhlas ngn dia . aku harap sgt dia pown cm tu .
mmg sunyi SINGLE nie .

Ingatlah bahawa, sekeras-keras hati yang ada, tidak pernah terlawan kerasnya batu.Jika disakitkan hati sendiri, sudah pasti jawapannya sama. Maaf itu masih terkesan dek luka yang pernah kau lakukan. Berilah masa, InsyaAllah akan ada hati kecil walau sekecil kuman itu memaafkanmu. Berubahlah menjadi seorang yang lebih baik dan jangan di ulangi kesilapan dulu -

No comments:

Post a Comment